17 Februari

Ja, igår var ju Cecilia och Malin här och fikade, mycket trevligt... Malin och jag åkte senare till mamma och hälsade på henne och var även en sväng på akuten med mamma och sen åkte jag och jobbade vilket inte gick så bra men men, sådana dagar har man ibland... ;)

I förmiddags var jag på ung m. där ams berättade hur det blir nu när programmet ung m. är slut, för min del verkar det inte så jobbigt, behöver ju inte söta några jobb eftersom att det inte är allt för länge kvar till sessan kommer ut till oss och det är ju självklart ingen som vill anställa mig då, antar att jag kommer få gå hos en jobbcoatch i alla fall men det stör mig inte faktiskt...
Jag gick ner en sväng till Brio och kikade lite, himlans mysigt, nu längtar jag ännu mer till ullared, antagligen ska vi åka dit 1 Mars vilken inte alls är länge kvar.. =)  Sitter nu här hemma i soffan och vänta på att min karl ska svara, vill veta om han vill ha mat när han kommer hem eller om jag ska äta nu, börjar bli hungrig men ifall han vill ha mat så äter jag bara något lätt nu.. Ska faktiskt laga fick till oss ikväll då eller som sagt så äter jag det själv, hoppas jag lyckas bara, det lät inte så svårt när jag pratade med mamma ;)

Har också fått tummen ur och ringt till allkoton om de grejer som jag vill ha, bland annat korgar till badrummet, tippskydd till spisen och så vill jag att de ska kolla på vår spis eller ung rättade sagt, sen gräddar himlans ojämt vilken är lite jobbigt när man lagar mat ;)

Ne nu ska jag ta och städa lite tror jag, skönt att ha det gjort tills man ska börja tvätta klockan 17...
Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig dag...


Kände att jag ville lägga upp en bild på den lilla som jag vill ska ploppa ut "snart" eller ja, att tiden ska gå väldigt snabbt tills det är dags =)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: