18 Februari

God middag..

Idag vaknade jag tidigt pga vår vaktmästare som plingade på dörren, ringde ju som igår som jag skrev och nu på morgonen kom dom, snabbare än vad jag trodde, mycket bra.. har nu ett fungerande tippskydd, det fanns visst förrut också men det var inte pastsatt och det passade tydligen inte ens men nu fungerar det som sagt ;)
Älskling och jag låg i sängen ett bra tag i dag, åt till och med frukost där vilken var mysigt, tittade samtidigt på csi som han spelat in... Sitter nu här nyduschat och nästan klar för att åka med mamma till lasarettet igen, så det blir ingen ung m. för min del utan jag ska skjutsa mamma...

Ikväll ska jag jobba och imorgon bitti är det vattengymnastik som gäller, längtar, ska bli skönt att röra på sig =)

Ha en bra dag, kram!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Ingen gympa för mig i morgon! :( Tyvärr... Men ni får ha det så skoj! :)



Kram

2010-02-18 @ 15:46:27
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: