22 Februari

Idag är det 60 dagar kvar till Bf, det känns underbart, dock väldigt långt men hoppas att det går fort =)

Imorse när jag vaknade kom jag på att vi skulle på "föräldraförberedelse" på feelgood, så halv två ska vi vara där, ska bli spännande att se vad det är...

Igår var det lugnt hela dagen, det ända jag gjorde var att åka till affären på kvällskvisten men annars låg jag bara hemma och spelade på datorn, väldigt lätt att fastna...

Usch, har blodtrycksfall, orkar inte skriva, är precis matt i armarna...


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Såg att du skrev att du upptäckt att man kan spela uno på nätet.. Är du inne på king.com och spelar?? I så fall kan vi ju roa oss med att sitta med våra magar och utmana varandra.. Ida2_ är mitt användarnamn där inne i så fall så leta upp mig !!

2010-02-22 @ 17:14:21
Postat av: Johanna

Hej Sofia! Hoppas du mår bra! Fina bilder :) Har du fb?

2010-02-23 @ 17:44:17
URL: http://johannaswriting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: