27 Februari

Idag får vi säga grattis till mig lille kusin Elliott som fyller 4 år. Ska snart hoppas in i duschen och göra iordning mig för att sedan bege oss hem till familjen (snart) Kronlöw =)
Ikväll eller ja jag vet inte om jag stannar där eller hur jag gör, ska i alla fall vara barnvakt åt de två små trollen ikväll/natt för deras föräldrar ska ut och roa sig, sånt är bra, sånt måste göras =)


Igår var vi ute och åt med jobbet, skit trevligt och god mat var det ;)
Ne nu ska jag hoppas in i duschen, hoppas ni alla får en underbar Lördag...

Tack för alla fina kommentarer angående pluttan i magen, dom värmer <3

Kommentarer
Postat av: sara

nej vi ska inte kolla. vi får ju snart veta iaf =) lycka till =)

2010-03-02 @ 17:44:42
URL: http://slalalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: