5 Februari

Igår när jag jobbade ringde Jonas och ville att jag skulle komma ner för att han stod utanför.. Jag sprang ner och möttes av honom med en pizza och dricka i handen, så himla gulligt, hade åkt och köpt det åt mig för att jag sa att jag var sugen på det... När jag pratade med honom lite senare sa han att han hade en liten present här hemma åt mig så vet ni vad det var?
En dammsugare, en trådlös dammsugare, som jag för några dagar sen sa att jag ville ha, så hade han åkt och köpt en sån åt mig, han är bara bäst min Prins!!! <3

Har nu satt den på laddning, hade hoppats på att få prova den idag men 16 timmar måste den ladda innan så jag får allt ta och vänta tills imorgon... Så himla smidigt att använda den när man bara ska dammsuga lite eller vad man ska säga, bara köpa köket innan det kommer folk och sånt, jag är glad att jag har en sådan underbar fästman ;)


Ikväll när Jonas kommer hem blir det att åka till Johanna och Micke, vi ska få lite kläder av dom till vår lilla flicka, ska bli himla roligt.. =)
Malin kommer också hit en snabbis sen och lämnar två säckar med kläder åt mig som jag fått av henne och madelene, de har rensat gaberoberna och så fick jag det, så roligt och så himla snällt av dom =)

Jag har kommit på att jag skriver en väldigt tråkig blogg men som ni vet är det frivilligt att läsa ;)
Hoppas ni alla får en underbar Fredag... =)


Kommentarer
Postat av: Zanna

hehe, okej för på deras hemsida står de 600 kr:P

2010-02-05 @ 16:35:26
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: