6 Februari

Är nyss hemkommen ifrån Linköping, skolan som Linnéa ska söka till verkade kanon bra, liten och mysig... Det blev inget ikano för oss utan istället var vi på priso eller vad det hette, där allting är billigt, jag älskar sånna affärer.. Fick med mig lite grejer hem (faktiskt)..


"plattlock" - Jonas och jag har lyckats ta sönder de andra två, såkallade par..
Shoppinglista med magneter så man kan hänga på kylen så man alltid kommer ihåg att skriva upp saker och ting när det är slut... Hårnålar. 2st fotoalbum som jag ska sätta in de kortena som jag länge haft legat i gaberoben, nagelklippar- set och salt och pepparkar i form av spöken, hade liknande fast mindre förrut men en av dom har gått sönder, tycker de är himla fina =)
Allt detta för 113 kr, som sagt, jag älskar billiga affärer :D

När jag kom hem nyss så packade jag upp grejerna och var självklart tvungen att prova min nya dammsugare jag fick av Jonas. Den funkade helt okej, för att vara en sådan dammsugare  tyckte jag den var riktigt som sagt, självklart är det ingen man dammsuger hela lägenheten med men ja, ni förstår, lite sådär för tillfället...

Ne nu ska jag ta ch läsa lite bloggar som jag inte hann läsa imorse innan jag åkte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: