God morgon.

Idag är jag vaken tidigt, inte rikgit van vid detta kan man säga, önskar bara jg kunde lägga mig och sova igen, ijuförsig tror jag ju inte att jag skulle kunna somna om ändå, men men... Ska i alla fall bli kul att gå på vattengymnastiken, skönt att röra på sig och kolla på alla tjocka magar ;)

Igår skrev jag ju att jag skulle följa med mamma till lasarettet och de gjorde jag också, vi blev nerskickade till akuten så från straxt innan klockan 2 till 21:40 satt mamma där, jag åkte och jobbade vid halv fem och kom tillbaka lagom tills hon fick åka hem, usch, stackare att behöva sitta där så länge, men till och med en sköterska hade sagt till mamma att det var sjukt att hon fick vänta på länge.. Aja slutpratat om det.
Jag ska ta och borsta tänderna nu så jag är klar när Malin kommer och hämtar mig...

I eftermiddag blir det lugnt, kanske ska följa med Zanna, Maria och barnen till simhallen men får se om jag orkar, att bada en gång idag kanske räcker.... Ska i alla fall skutsa mamma för att handla eftersom att vi inte hann det igår...

Ha en bra dag.. Kram

Kommentarer
Postat av: Denise-Emilias Mamma

ohh men det är ju skönt med massagse :D nej vi gjorde helle inget speciellt :P jag tar det som vilken dag som helst typ :P



med oss är allt kanon :) hur är det med dig o lilla magen :)? kram

2010-02-19 @ 10:19:43
URL: http://deniselinder.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Hihi! Jaa, jag skrev ju en kommentar igår. Hoppas ni hade kul! :D

Kram

2010-02-19 @ 10:29:53
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det är inte långt kvar nu, gumman! :) Hoppas ni mår bra och att allting rullar på som det ska! Vi får ta en fika någon dag!

Puss

2010-02-19 @ 14:30:02
URL: http://josefline.blogg.se/
Postat av: Zanna

Hur var vattengymnastiken? Var de bra?

2010-02-20 @ 14:07:04
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: