Lågt blodtryck!

En anonym kommentar:

Frukost= Bättre blodtryck,lättare att koncentrera sig
Om man äter frukost innan man åker o gör nånting så kanske du slipper lågt blodtryck..Barnet behöver ju den näringen oxå...Tänk

SVAR: Det hjälper inte att äta frukost, det gör jag jämt innan jag åker hemifrån annars men inte just idag eftersom att jag skulle hem och äta MIDDAG två timmar efter...

Jag hatar att behöva "försvara" mig pga att jag är så smal, har alltid fått göra det och det verkar inte som att jag går upp allt för mycket under graviditeten heller så jag lär väl få fortsätta, är den meningen att man ska behövs vänja sig vid det??


Ne nu ska sjuka jag åka och jobba, försöka så länge det går, försöka är ju bättre är att vara hemma i alla fall ;)


Kommentarer
Postat av: jenny

ät mitt val kvinna tabletterna då? fast de är ju om du har högt under graviditeten. Ja äter de och ja har lågt tror ja visserligen men de hjälper!:D

kankse gör de för dig med?



ja förstår vad du menar med att förklara sig jämt:S förstår dig! suger!!

vatten gympa nästa vecka tänkte ja, ville du följa med?:D

2010-02-09 @ 17:31:10
Postat av: Naimi

irriterande!

Ja tycker förresten inte du e för smal, ja tycker du e lagom, har visserligen inte sett dig som ikke gravid men på bilderna ser de ut så iaf, du e fin o ja e avundsjuk ;D

du får väl köra på de klassiska me att inte ta åt dej, jobbit att folk ska slänga ut sånna kommentarer över huvut taget bara..

2010-02-09 @ 17:58:40
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Naimi

Ja de e ju inte direkt nåt dom har me o göra, o om de skulle va så att du hade nån ätstörning lr va dom nu tror så så e de ju ännu onödigare o skriva sånna kommentarer, de skulle ju verkligen inte hjälpa o när de inte ens e sant :0 Aja du får glädja dig åt att de e folk som inte har nåt liv ;)

2010-02-10 @ 11:49:33
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är bara o vänja sig när man är snygg får man stå ut med mycket avundsjuka=) Kommer nog alltid vara så, men ta det som en komplimang;) Puss på dig tjockis!

2010-02-10 @ 17:17:41
Postat av: Sofie

Håller till viss del med den som skrev en anonym komentar, det är bra att äta frukost innan man far iväg oavsett om man är gravid eller inte eller om man är tjock eller smal. Det finns både medicinska och vetenskapliga belägg för att det är bra och att man ska äta frukost.

2010-02-10 @ 23:43:07
Postat av: Sofie

Hej Fia!

Pratade allmänt om frukost och jag vet att det inte hjälper mot lågt blodtryck, tycker inte att du behöver försvara dig.

2010-02-11 @ 15:05:55
Postat av: Janni - gravid i vecka 31 <3

ja klarar mig inte utan frukost, absolut inte nu när jag har en bebis i magen, hihi.. :) Det är det viktigaste målet för mig nästan! :)



KRAM

2010-02-11 @ 15:12:04
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: