Uppe med tuppen!

God morgon allesammans ;)

Idag är jag uppe väldigt tidigt, ska visserligen gå och lägga mig ett par timmar igen snart men först måste jag ner till tvättstugan klockan sju.  Tvättade ju igårkväll och skulle då gå ner och hämta sista maskinerna vid elva eftersom att fotbollen var slut då, men självklart var de ju klara till tio eftersom att man inte får tvätta efter det men vi märkte när vi kom ner att de har ju slagit av strömmen så luckorna på maskinerna gick ju inte att öppna. Det ska finnas spakar man kan dra i om stömmavbrott blir men nej, de fanns inte kvar på dessa maskiner, jag är nu alltså mottligt glad och var igår kväll också som ni förstår..
Förstår ju absolut att de slår av strömmen så att de på bottenplanerna inte ska störas men som sagt, dessa spakar borde finnas, tycker inte det borde spela någon roll när man hämtar den färdiga tvätten, men men, så är det och nu är jag i alla fall uppe, och PIGG, tyvärr, hoppas jag kan somna om när jag har hämtat skiten...

Ne, nu ska jag se om det finns lite bloggar att läsa så att tiden går lite snabbare.. Ska till ung m. idag klockan 10 förresten och lyssna på när landstingen pratar, intressant va? ;) Nej, jag vet, måste man så måste man ;)

Men nu önskar jag er alla en bra dag, Kram=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: