1 Januari 2010

Ja, ett nytt år med nya möjligheter, eller hur är det man säger??

Gårdagen var jätte bra här hemma, var och hämtade Thomas och Chasper vid sju tiden och sen åkte vi hem och lagade mat så den var klar lagom till Jonas och Pia kom. Vid tilvslaget stod vi på balkongen och tittade på raketerna och skålade in nya året med Pommac.. Efter det skjutsade vi hem dom och Jonas och jag åkte ut i skogen och hämtade pappa och Åsa som hade varit på nyårsfest... ;)

Idag vaknade jag inte förrän 12 så då var det bara att gå upp direkt och börja med tvätten så nu ligger jag här i soffan och väntar på att en maskin ska bli klar så jag kan slänga in den i torktumlaren och slänga i nya maskiner sen ska jag bege mig hem till pappa för att byta bil och hoppas på att polisen inte ser mig när jag åker hem, har nämligen körförbud på den från och med idag men imorgon ska den besiktas, pappa bokade nyss tid =)

Ne nu ska jag väl se till att få på mig lite ordenkliga kläder och ta bort sminket från igår, kanske tillochmed smeta på lite nytt..
När Jonas kommer hem vi fem ska jag bege mig till mamma för hon fyller nämligen år idag, så grattis till henne ♥




Jag önskar er alla ett gott nytt år, 2010 =)


Kommentarer
Postat av: Naimi

vilken fin bild =)

2010-01-01 @ 15:21:07
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Fin du är! :D

2010-01-01 @ 16:01:57
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad fin du är gumman! Hälsa grattis till mamma..

2010-01-01 @ 19:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: