11 Januari

Igår åkte jag ju som jag skrev till mamma vid två tiden. Stannade till undefär klockan åtta och sen åkte vi och skjutsade hem Zanna och sen åkte jag hem... Dom timmarna jag var hemms hos mamma jälpte jag henne med att byta gardiner, rensade gaberober, bytte och strök dukar osv, jätte roligt att kunna hjälpa till.. Jag har märkt att jag har har fått lite av "städmani" eller alltså inte pedant eller så men just det att jag gillar att städa och sånna grejer, rensa, ja men sånna grejer.... Kan vara bara för att jag bara längtar så mycket till att vi ska åka och kolla kön, köpa barnvagn och åka till ullared och inte minst till att få förbereda allt och att bebis ska komma ut :D

Idag klockan 11 var jag iväg på ung m. och var därifrån 30 minuter senare, kändes väldigt nödvändigt. efter det åkte jag till mamma och åt lite makaroner och var lite social för att sedan åka till tandläkaren där jag fick samma svar som för några månader sen, att jag inte får tandställning utan får bekosta det själv om jag var ha den (gick fortfarande gratis eftersom att det är någonting som varit på gång länge), 25 tusen skulle det kosta, billigt ;)

Nee, nu ska jag ta och prata lite skit med Sara på msn..
Hoppas ni alla får en kanon dag =)


Kommentarer
Postat av: Naimi

kuul, ja skulle oxå behöva betala tandställning själv, så jävla dålit =O man tappar usten även att man skulle kunna görat..

2010-01-11 @ 14:58:56
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Madelene

Nu är du snart nere på tvåsiffrigt! :D 102 dagar kvar nu bara :)

2010-01-11 @ 15:16:23
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Madelene

Vad satsade ni på ist då? :) Ja det är jätte svårt, men man kommer troligtvis att byta vagnen mot en lämpligare längre fram iaf :)

2010-01-11 @ 16:47:20
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Naimi

nä precis, dom tycker bara ja har lite snea framtänder o då e de inget ja har problem me tycker som, men vafan ja kanske va mobbad för de ;) nävars så illa e de inte men dom kan väl betala de när som betalar så mycke annat som inte e så nödvändigt heller..

Ja de tycker ja oxå, ja har aldrig nåt för mej så ;)

kram

2010-01-11 @ 17:13:41
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha jo nu såg ja att du hade en sån där räknare:D coolt då!:D

aa de är helt sjukt, ja tänker jämt så där. Tänk att lilla ja verkligen ska ha barn, ja som själv var barn nyss, känns som man hoppat över massor av sin ungdom för tiden går så himla fort:S



De är en beache(stavs?;) creesént, de är en begagnad. Ja ska få min kusins vagn hon hade den bara 4 månader ungefär med sitt barn innan hon köpte en ny. Men tror vi tar den vagnen så köper vi en ny när bebisen väl kommit ut:P

ja ska få jätte mkt saker av henne till bebisen, för hennes minsta barn är 2 år nu så hon ska slänga allt eller ge de till mig. så ja slipper köpa rätt så mkt, men köper ni allt nytt eller ärver ni lite också eller?!



haha ne februari för dig är ju absolut inte tidigit;D me för mig äre rätt så tidigt, men ja har redan monterat ihop spjäll sängen enbart för ja är så fruktansvärt ivrig:P så ja är vääääldigt tidig med allt;) hahaha va vill du har för vagn då?

2010-01-11 @ 18:46:22
Postat av: Moster

När man städar o pysslar när man är gravid heter att man "boar sig". Man förbereder inför barnets ankomst och vill ha allt klart innan

2010-01-12 @ 10:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: