15 Januari

Dagen idag hittills har sett ut som alla andra förmiddagar/middagar, har legat i soffan,ätit frukost osv. Har kollat en hel del på barnsaker, läst om bärsele och sjalar och det är ju inte lite det finns att läsa men har mest tittat på vad andra tycker och sådär, värdelöst att läsa vad fabrikerna säger, då är ju allt positivt ;)
Men har hittat en bärsele med tyggstöd eller vad det kallas till ett skapligt pris så ska prata med herrn i huset när han kommer hem ifrån jobbet...

Jag mår idag som jag gjorde igår ungefär, hostan är bättre vilken känns väldigt skönt eftersom att huvudet blir värre av den, magvärken har också försvunnit, skönt!! =) Tvättar gör jag idag också förresten så lite nytta gör jag allt, låter som jag är världens lataste "hemmafru" men jag gör faktiskt saker och ting här hemma, inte bara ligger framför datorn, det är alltid eller ja för det mesta väldigt fint här hemma, inget skit som står framme så som sagt, jag är inte så lat som det låter ;)

Ne, sluttjatat för min del, hoppas ni alla får en underbar fredag =)

Kommentarer
Postat av: Moster

Bärsele är inget du behöver köpa till ett nyfött barn.. Vänta med det tills barnet är tillräckligt stort att bäras

2010-01-15 @ 14:35:01
Postat av: Naimi

skitbra me bärsele kan man gå långa promenader me bebis på magen så man får lite vikt, bra träning o smal blir man ;D

2010-01-15 @ 15:17:56
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Naimi

ah precis, de e iaf ett utmärkt sätt o bli av med magen ;)

såg att den över skrev att du skulle vänta me bärsele men vi använde nästan direkt o Nellie gillart, men sånt e ju individuellt som sagt :)

2010-01-15 @ 15:56:19
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: