17 Januari

Idag har vi inte gjort ett skit här hemma, har ätit pastagratäng som min kärlek lagade och nu på kvällen har vi ätit lite kladdkaka m.glass och grädde, som JAG hade gjort, det ni, första gången men jag lyckades.. ;)
Jag är fruktansvärt rastlös i kroppen men väldigt trött, så orkar inte göra någonting men funderar på om jag ska se om det finns något gott att äta, är sugen på allt och ingenting vill jag lova..

Imorgon är det ung m. som gäller och jobb på kvällen, juppi (inte) men jag måste orka, har inte råd att sjukanmäla mig, tyvärr!

Hoppas ni alla haft en bra helg, trots all sjukdom som vandrar ibland oss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: