18 Januari

Idag har det varit VÄLDIGT lugnt här hemma, Jonas är fortfarande sjuk och jag känner mig sämre, kräktes tidigare idag, vet inte om det var för att jag satte i halsen men å andra sidan tycker jag inte att hela frukosten borde komma upp då. Har haft ont i magen idag, hela dagen men vet inte vad det är, ingenting med bebis i alla fall utan magont om man säger så ;)
Snart ska jag bege mig till jobbet, måste jobba idag, känner att det kostar "för" mycket att vara hemma, försöker så länge jag kan och får se om det blir hela kvällen eller om det bara blir ett år timmar men som sgt, försöker är ju bättre än ingenting...

Hoppas ni alla haft en bra dag och får en fortsatt trevlig kväll, börjar det väl luta sig åt va? ;)
Kram

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack! :)

Ja förstår att det känns långt bort, men det är det ju inte :P Går snabbt ska du se! Hihi!



Kram

2010-01-18 @ 16:38:08
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Hoppas ni mår bättre snart båda två..

Mår också illa till och från nu för tiden.. Vi kanske har busiga, hungriga bebisar.. Hoppas du inte åkt på vinterkräk bara..

2010-01-18 @ 20:46:04
Postat av: Linda Olsson

Tack tack ;)

2010-01-19 @ 00:10:24
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: