24 Januari

God middag..

Idag måste vara världens segaste dag, jag trodde klockan var tyr tre men tittar till på klockan och den är ju inte ens ett än, usch så segt tider går..
Jag gick upp vid tio tiden och åt frukost straxt efter, och sen har jag bara legat här.. Finns ingenting att göra, jag kan inte städa för jag har inga damsugar-påsar, tyckte sist jag damsög att den sög dålig och tittade då under locken och ja, den var full, men imorgon när vi ska handla måste vi köpa det, eller det blir ju på Tisdag, jonas jobbar ju till fem och jag börjar jobba fem så det funkar ju inte imorgon, vi storhandlar alltid ihop, skönast så =)
Hade ju kunnat göra iordning i gaberober eller skåp eller något men det gjorde jag ju nyss så det är ju fint, usch, som sagt, det finns ingenting att göra....!

På tal om någonting helt annat så kände jag bebis fot flera gånger igår, för första gången, aldrig känns förrut.. Men igår så kände jag mågot hårt och tryckte lite och då sparkade h*n tillbaka flera gånger, jag blev så lycklig, det var så mysigt.. Som Jonas sa igår, h*n börjar sparka väldigt hårt nu och röra sig väldigt mycket, jag älskart!!! =)

Ne nu ska jag inte babbla mer, hoppas ni andra får en bättre och händelsefull dag än vad jag verkar få... ;)
kram!


Kommentarer
Postat av: denise, emilias mamma

det är ju så mysigt när man börjar känna rörelserna mera :) men nu är det ju inte långt kvar för dig :)

2010-01-24 @ 13:40:06
URL: http://deniselinder.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Haha! Då ska du se här hemma ;) Ingen fara du! :)



Vi får se hur vi hörs av, men på nått sätt iaf. :P



Kramar

2010-01-24 @ 14:15:32
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Tova

ÅH så mysigt! Minns de första gångerna man kände foten sådär tydligt... helt crazy känsla :)



Tack förresten, nu är förlossningsberättelsen uppe om du inte redan sett den ;) verkligen en ovanlig upplevelse, men nu har man börjat smälta det... Hihi.

Kram

2010-01-24 @ 15:57:47
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Denise, Emilias Mamma<3

ja men säger ju att det är 13 veckor, o det låter hur långt som helst.. men sen börjar man tänka efter o man vet att varit gravid i 27 eller vad det blir, o den tiden gick ju fort.. det är då man anar att det snart är dax :D!

2010-01-24 @ 17:03:51
URL: http://deniselinder.blogg.se/
Postat av: Naimi

mysiiigt! =D o söt bild :)

Vi får ses nån mer gång när du har tråkigt så får du nåt o göra en stund iaf ;)

2010-01-24 @ 20:21:46
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad fin du är=) Det börjar ju verkligen närma sig snabbt nu... Tyckte det var precis nyss vi satt o prata om att du snart var halvvägs och det har gått så himla fort ju=) Så mysigt!

2010-01-25 @ 07:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: