29 Januari

Igår anmälde blev jag medlem på lios hemsida för att enkelt kunna förnya recept så idag fick jag hem lösen så loggade in och skickade iväg "önskan" om att förnya recept. Ändå ringder läkarjäveln upp, självklart en gubbe som inte kunde svenska, jag förstår inte varför jag har en sådan lycka att jämt få dom.. Han tjatade om att gravida kvinnor inte skulle ta flutide(astma-medicin) och den diskutioner har jag haft med dom förrut och de tänkte då ge mig pulmicort som jag blir helt galen av så det var inte ens att tänka på, men jag förstår inte varför de inte läser journalen innan de ringer, det står väl antagligen där att vi pratat om det tidigare. Jag blir så arg att de för det första aldrig läser journalen och för det andra att det alltid är utlänska läkare, vart ska svenska sjukvården ta vägen, bara utlänningar som ska jobba???

Usch, arg, och som sagt så är mitt humör inte det bästa nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: