3 Januari

Nu sitter jag här mätt som jag vet inte vad och vet inte vart ska jag ska ta vägen i princip, nej då så illa är det väl inte men mätt är jag och magen putar mer än vanligt, det blev faktiskt pizza ikväll, vi skulle ätit stek men jag vart så sugen på båtpizza på matvérkstan så det var det.. Bebis lever rövare där inne, det kanske är trångt när mamma är så mätt... ;)
På tal om bebis, jag måste komma ihåg att ringa storken imorgon för att boka tid för att kolla kön...

Snart ska jag och älskling bada och sen ska vi se någon film och mysa, känner att det behövs, han har sagt att han ska rå om mig ikväll, underbart...

Ne hoppas jag häller upp vatten nu då så det händer något, måste ju faktiskt komma i säng skapligt ikväll eftersom att jag början jobba klockan nio imorgon bitti.... Pengar =).....

Hoppas ni alla får en bra Söndag kväll för det hoppas jag på....

Kommentarer
Postat av: Naimi

Ja det förstår jag, jag tränade inte heller när jag var gravid ;)

Så trevligt :D

promenader e ju kanon =D O speciellt när man kör en barnvagn framför sig, bränner mer än vad man tror, jag gick jätte mycket i somras när Nellie hade kommit =P

2010-01-03 @ 22:45:11
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Tack så mycket :)

Postat av: Naimi

klart ja kan följa me ;) Gillar o gå o de e ju inte fel me sällskap ;)

Hahah nä ja vet hur de känns, man vill röra sig så lite som möjligt :P

2010-01-06 @ 12:58:51
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Naimi

lr hur :p Haha men e man gravid så får man va lat ;)

Ja fika e aldri fel ;)

2010-01-06 @ 15:27:53
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: