30 Januari

Bion igår var inte alls lika bra som jag hade tänkt mig, tyvärr, vi alla blev besvikna.. Värd att se tycker jag absolut att den är men som sagt, hade högre förväntningar på den.. Min älskade sambo hade bokat fotöljerna på biografen så vi satt himla skönt vill jag lova "jag tänkte att det är skönare för dig att sitta här" sa han, han är ju bara bäst!!! =)
Precis som jag skrev igår så åt vi innan bion och det blev kinesmat, himlans gott, bara allt för mycket deg på räkorna jag åt, men det gick att pilla bort....

Straxt efter att jag vaknde åkte Jonas iväg till hans föräldrar och hämtade en skänk att ha i hallen av dom, så det har vi fixar med, byrån står nu i sovrummet, precis som den ska, plockade om lite grejer och så men det får jag göra bättre när alla bebiskläder är inhandlade, det får bli bebis byrå.. =)
Har precis ätit upp min frukost, den blev lite sen pga av mubleringen men bättre sent än aldrig, Jonas är nu och handlar till tacopajen som han ska göra tills ikväll när det kommer folk och så är han på systemet, sa åt honom att köpa några alkoholfria cider åt mig så jag har något gott att dricka jag med... Ne nu ska jag sätta igång med städningen och sen ska jag ta och göra mig iordning...

Magbild kommer såklart idag också, Hoppas ni alla får en underbar Lördag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: