8 Januari

Ringde nyss och bokade tid för köns-ul så den 3 Februari ska vi till linköping för att kolla om det är en liten pojke eller en liten flicka som finns i mammas mage, jag längtar <3
Skönt att ha något att se fram emot för då känns det som tiden går snabbare, liksom till 23 April är den ju en evighet men det finns ju datum där imellan som väntar på om det känns som sagt som det går lite snabbare då... ;)

Idag ska jag inte göra et skit, bara ligga hemma och ta det lugnt, jag gick upp vd tio och då plockade jag iordning lite här hemma och sen la mig här så har "nyss" ätit frukost och ligger bara och latar mig... Skönt =)
Min älskling slutar vid fem och då ska han träna så när han kommer hem från träningen har jag tänkt att jag ska förbereda maten så han slipper göra det när han kommer hem, det kan vara skönt för honom med att slippa laga mat, det är ju inte allt för ofta jag gör det :P

Igår förresten var Malin hos mig och ni ska se vad hennes mage växt, så himla mysigt... Hon klippte även av mitt hår igår så nu är det ca 15 cm kortare än förrut. När hon skulle börja klippa igår så drog hon kammen genom håret och frågade om hon fick klippa av där kammen fastnade, alltså ta bort ALLT det slitna och det fick hon men hon trodde att jag skulle döda hemma sa hon men icke, jag var riktigt nöjd faktiskt.. Funderar tillochmed på att klippa av lite till men vi får se, nu måste jag bara se till att färga håret eftersom att jag har världens utväxt, så jävla fult....

Ne nu ska jag sluta babbla... Hoppas ni alla får en riktigt bra dag =)

Kommentarer
Postat av: Moster

Å vad spännande. Då får vi se hur mycket kläder du kan få

2010-01-08 @ 16:21:44
Postat av: Madelene

Bild på nya frillan tack :D

2010-01-08 @ 17:06:03
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: gotteochvi♥ -GRAVID IGEN!

Råkade trilla in och såg att du oxå var gravid, vad skoj! När är du beräknad?

2010-01-08 @ 19:18:42
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är mysigt med magen, men blir lite avundsjuk när man känner din lille knodd sparka där inne och så din stora mage men får tänka att jag kommer dit om ett tag med=) Skönt att du blev nöjd, jag blev faktiskt förvånad över hur fint håret blev=)

2010-01-08 @ 19:45:29
Postat av: Denise- Emilas Mamma<3

Jaa verkligen :) men det är ju så roligt o gå och inhandla alla saker de små behöver :) blir ju roligare o roligare desto mera man köper, känns ju mera verkligt då :)



jaa jag tycker det har gått hur snabbt som helst, känns som emilia föddes för typ en månad sen.. tiden bara springer i väg o hon blir bara större o större, tycker ju nästan att man borde få vara mamma ledig längre så man hinner med :D

2010-01-08 @ 22:48:30
URL: http://deniselinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: