Natten 30/31 Januari

Ja, ikväll har det alltså varit fest här, mycket folk och det har varit trevligt, är dock väldigt trött i huvudet nu efter all musik och hödljudda karlar.. ;) Men som sagt, trevligt har det varit... De sista åkte för ungefär en timma sen och då tog jag och gjorde iordning det sista här hemma så jag slipper göra det imorgon, eller ja, dammsuga och torka golvena måste göras imorgon, det är kladd överallt... Men alltid skönt att vakna upp dagen efter och veta att man inte behöver göra iordning det första man måste.. Ska ju tvätta klockan tolv men det är ju inte jobbigt som tur är, antar att jag kommer vara rätt trött imorgon...
Pratade nyss med älskling och ska åka och hmta honom om typ fem minuter, han ville hem sa han och jag är inte ledsen över det, skönt att veta att han kommer hem på ett säkert sätt och så kan jag somna lugnt, jag är ju jämt så orolig, jag vet!!!

Egentligen tänkte jag bara skriva att en magbild kommer imorgon, det blev lite mycket att göra idag, första folket kom när jag stog i duschen halv fyra så jag fick lite panik kan man säga ;)

Ne nu måste jag åka så att man älskade inte behöver stå ute och frysa. hoppas ni haft en bra Lördag =)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hallojsan.. Det var ett tagsen... Hur ärre med den lille i magen?

2010-01-31 @ 11:20:39
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jodå det är bara bra...

Men snart får han nog allt ta och komma ut ...

För fy vad detta är hemskt.. :( Gjort något roligt i helgen?

2010-01-31 @ 14:02:33
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: