Städning

Ja, jag tog faktiskt ork till att städa så nu är det rent här hemma, kände på mig att det inte skulle bli en bra helg annars, kan ju inte slappna av när jag vet att det behöver städas men nu är det som sagt gjort och jag kan slappna av hela helgen... Toalett, badrum, dammning, damsugning och avtorkning av golven, utöver det vanliga tog jag faktiskt och rengjorde alla bänkar och luckor i köket med rengöringsmedel och bänkarna också  med ytdesinfektion så nu är det rent ;)
Inte illa gjort av mig för att vara sjuk eller ja rättade sagt känna mig matt i kroppen men gjorde det i väldigt långsam takt så som sagt det är skönt, och dessutom lägga sig i renbäddad säng ikväll, underbart =)
Nu har jag berömt mig själv lite så nu ska jag kika runt lite och sen hoppa in i en dusch förhoppningsvis med älskling som nyss kom hem <3

Hoppas ni alla får en bra kväll vad ni nu än ska göra, vi ska i alla fall bara ta det lugnt, äta tacos och mysa =)

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Ja usch...inte kul alls. Synd om Daniel me som får ta alla smällar :P



Ja, vi måste ses! Som sagt så ska vi väl bara bli friska först. :)

Hur gick det med jobbet som du sökte förresten?

Jävla drömmar, jag hatar dom! :P Vissa är så svåra att släppa ju, om de känts verkliga liksom...

Hoppas det går över för dig!



Kramar

2010-01-15 @ 18:59:25
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Naimi

ah precis, inför sommaren o så me när man ska ha bikini ;)

jaså? gulligt av dig, nästa vinter kanske din plutt har en sån åkpåse då ,)

2010-01-16 @ 11:40:23
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Haha! Jaa, ungefär. Fast han är ju ganska trött på allt som hör grav till. Jag är verkligen inte snäll :P



Okej,va synd då. Fast kanske skönt på samma gång. Är ju inte så lång tid kvar nu till bebbe kommer. O så när du har ont o så också...



Kram

2010-01-16 @ 12:21:10
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Naimi

haha men man känner sig rätt smal i början efter bebisen har kommit eftersom man va så sjukt tjock innan ;)

Ja de ska ja göra, vore ju jätte kul om du va me =D

2010-01-16 @ 21:49:22
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Ja, visst är det så! Vi bygger bo, medans dom kollar på ;) haha! Karlar ;)

2010-01-16 @ 22:48:43
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: