16 Juni

Som alltid påpekar jag att tiden går för fort, min lillskrutta är redan 3 månader om två dagar, kan inte förstå att det är tre månader sen hon kom!!!!!

Hon växer i alla fall så det knakar, hon är en glad liten prick.. Förutom dom sista dagarna då hon varit lite gnällig och i princip sover halva dagar som hon aldrig gjort innan. Hon har varit vaken i princip hela dagarna sen hon föddes men sover jätte bra på nätterna så jag klagar inte. Just nu ligger hon inne och sover i sin säng efter ett bad...
Ska till BVC den 20, ska bli intressant att se hur stor hon blivit!

Vi har målat om hennes säng, vad tycker ni, ser det inte mysigt ut när allt är rosa? ;)
(Bilden är tagen för några dagar sen)

Kommentarer
Postat av: Sara Käller

Gud så mysigt det ser ut och vad fin den blev :)

Får ses snart igen tycker jag :)



Kramar

2010-07-16 @ 11:28:17
Postat av: Linda Olsson

Klart allt ska va rosa! Så fint ju! :D

2010-07-16 @ 12:26:57
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Sara Larsson

Oh vad fin sängen vart :) Oh lilla skruttan, vad stor hon har blivit :) hoppas ni mår bra :) Puss

2010-07-16 @ 16:04:47
Postat av: Malin

Gostjejan=)

2010-07-16 @ 22:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: