21 Juli

Natten har varit lite småjobbig måste jag säga, Lilly har vaknat lite från och till mellan klockan ett och fem ungefär. Hon fick en panodin klockan ett eftersom att hon var som ett element(39.2).. Jag bar efter det över henne i min säng så jag skulle slippa springa upp varje gång och gnällde och det var väl tur det.. Hon har gnällt (i sömnen)så jag har tagit av/på täcken, klappat på henne lite och sen blev hon lugnt, skönt att det inte blev värre i alla fall. Nu ligger hon och sover, vilket jag antar att hon kommer göra största delen utav dagen..

Jag har sovit så dåligt inatt, legat och kollat på henne, inte kunnat somna om för att jag vet att hon snart skulle gnälla till igen osv...
Sover ni också dåligt när era barn är sjuka???

Jaja, detta var min natt, hoppas eran var bättre! =)

Kommentarer
Postat av: tvilling mamma

När mina barn är sjuka, sover jag halv dåligt. Har fönstret öppet, låter de ligga utan täcke, då sover de jättebra, fast de är sjuka.

Men när min son är förkyld kan jag inte sova alls, pga han är ett så kallat ''kruppbarn'' då ligger jag vaken, och tror det värsta ska hända.

Tror alla mammor sover halv dåligt, när deras barn är sjuka.

Jobbigt, men vad ska man göra åt saken?

2010-07-21 @ 14:57:03
Postat av: Moster

Ja jag sover dåligt när barnen är sjuka och har feber. Värst var det nog med Elliott när han var bebis. Det är så det är att vara mamma :)

2010-07-21 @ 20:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: