24 Juli

Igår var jag,Lilly och syster på stan en sväng, köpte två klänningar, till mig själv, faktiskt! Två klänningar för 80kr, Fynd så det bara skriker om det!! ;)

Jonas kom och hämtade Lilly vid sex tiden då Zanna och jag gick ner till Wetternmagasinet på en after work, trevligt att träffas bara systrarna ibland..

Idag, här snart ska mormor skjutsa in mig och lillan åka till till Vadstena för att hämta bilbarnstolen som Jonas råkade få med sig till jobbet. Som tur är har mormor en bilbarnstol i sin bil eftersom att moster har och haf haft småbarn!! 

Kram

Kommentarer
Postat av: Madelene & Vincent

Sidan blev kanon snygg ju! :D

2010-07-24 @ 21:30:55
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: