25 Juli

Det är inte roligt att behöva frysa när man går upp ifrån sängen, mitt i sommaren!!
Frågan är ju om sommaren redan är över. Från jätte varmt till jätte kallt, kan det inte få vara lite lagom? Skulle vara skönt...
Min mormor talade om att hon läst att det var 180 år sen det var såhär varmt sist, inte konstigt att jag lidit!!! :P

Här hemma är det lugnt och skönt, jag gick upp nyss men lillan ligger fortfarande och sover. Vi brukar ju inte vakna förrän vid elva tiden men hon gnällde till och hade tappat tutten så då kändes det dumt att somna om, halv tio! ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin din blogg blev :) Hoppas ni får en fin söndag!

2010-07-25 @ 12:10:19
URL: http://johannaswriting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: