Beröm

Den här veckan känner jag att jag kan vara lite små stolt över mig själv.. I Måndags städade jag här hemma (veckostädning) Plocka iordning allt, torka bänkar, luckor, dammar, kör badrum/toalett dammsuger och torka golvena, tyvärr upptäckte jag då att skurmedlet var slut så igår efter den jobbiga tvättningen så var jag på ÖB och köpte det och en massa annat roligt... Så idag har jag skurat golvena, nogrant, vilket behövdes. Känns inte som att man städat om man inte torkat golvena men som sagt, nu är det gjort, skönt...
Lite beröm till mig själv, sånt behövs ;)

Idag har Jonas jobbat hela dagen, han slutar nu fem och sen skulle han träna, efter det tror jag att vi skulle åka någonstans at bada, så jag antar att det är varmt ute, det ser så ut ;) haha
Kanske kan vara skönt för skruttas också att få lite frisk luft...

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Duktig du är ;)

2010-07-21 @ 19:24:36
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Jag vill inte skriva öppet om det förrän jag vet mer. Men vi kan ta det på msn nån dag.

Kram

2010-07-21 @ 21:56:30
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: