12 Juni

Tycker så synd om min lilla tjeja. Hon bara ligger och sover, precis utslagen, mammas lilla hjärta!!!


Igår var vi på kalas hos Malin och Kaj, Kaj fyller 25 idag men eftersom att dom är på förlossningen idag så blev det som sagt igår istället. Vi fick smörgåstårta och fika, himla mumsigt.. Gosade med Malins mage för en sista gång, nästa gång blir det bebis jag får gosa med. Förstå att Lilly kommer bli stor när deran kommit!!! =)
Jag hoppas verkligen allting går bra för dom, är så nervös!!!


Idag har vi bara varit hemma eftersom lillan är sjuk, vi skulle egentligen hem till Naimi med familj, Nellie fyllde  ett år igår. Men henne får vi fira när Lilly är frisk.

Hoppas ni alla har haft och får en fortsatt trevlig helg!!!


Mamma älskling!
(tagen för några dagar sen <3 )

Kommentarer
Postat av: Cicci - Mamma till lilla Joline

Vad kul att så många hänger kvar och kikar in hos mig,trots låsningen ett tag! Och tack för komplimangen till J, som mamma kan man ju inte annat än hålle med ,oP



Lilly är söt som socker hon oxå ;o)

2010-06-14 @ 07:32:05
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: