14 Juni

Idag har jag börjar med städningen som jag sa att Jonas skulle göra, men så blev det inte. Jag blev på städhumör och började. Nu är det kvar att dammsuga och torka golvena. Jag blev avbruten med städningen av mamma och lillbror och kom hit på middag. Efter middagen gick mamma, jag, Lillebror och hans tjej en promenad, riktigt roligt att Simon kunde vara med för en gångs skull och dessutom att tjejen var med ;)

Kom hem nyss så nu har jag läst lite bloggar medans jag tinar upp kycklingfilén i mikron, det blir kyckling med gorgonzola i och broccoli till det, mums =)

Kommentarer
Postat av: Madelene & Vincent

Gud så gott det låter, recept tack! ;D

2010-06-16 @ 18:32:59
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: