5 Juni

Imorse väcktes jag utan Lilly som var hungrig klockan sex, la ner henne efter hon ätit då hon inte vaknade upp ordenkligt. Jag höll på att somna om då hon började böka men ändå sov. Klockan åtta gav jag upp att försöka sova eftersom att jag trodde Lilly skulle vakna för dagen men icke. Ja henne i min säng på mage och där sover hon än. Tror ni att jag ångrar mig att jag inte försökte sova igen? ;)

Klockan två idag ska vi till Sofia på kalas, hon har ju fyllt 20, stora tjejen;)  Som sagt, ska dit och fira henne på dagen, sen blir det hem och fixa iordning sig sen blir det att åka hem till henne igen för ikväl blir det fest.
Ojj, ska hon ut och dricka redan, tänker ni säkert! Och JA, det ska jag, ammar inte så ser ingen andledning till att inte få gå och dricka lite med kompisarna! =)

Innan vi ska till Fia måste jag se till att åka in till stan, ska byta klänningen jag köpte igår, förhoppningsvis köpa något att ha på mig ikväll och självklart hitta något till födelsedagsbarnet....

Kommentarer
Postat av: Ida

Skit i om andra har åsikter om att du ska gå ut gumman..

Även om du ammade och flaskmatade så har du ju rätt att göra precis vad du vill och känner för.

Lilly har det nog toppen hemma med sin pappa eller var hon nu ska vara. Och du behöver Sofiatid för att kunna vara en go o glad mamma.

2010-06-05 @ 10:29:43
URL: http://forvirradbabylycka.blogg.se/
Postat av: Malin

Blev inte klänningen bra? Den som var så fin, hoppas du hittar något du gillar nu när du inte har mig tjatande efter dig att vi måste åka=) Och ha det så kul ikväll!

2010-06-05 @ 10:52:16
Postat av: Johanna

Jag håller med ovanstående talare.. en mamma ska ha lika stor rätt som pappan i ett förhållande att göra roliga saker själv :)

2010-06-05 @ 11:47:54
Postat av: Naimi

bra att du gör sånt tycker ja :D hon har ju faktiskt en pappa ;)

ska ja säga som inte vatt ute på 1,5 år ;) haha men ha de så kul iaf (:

2010-06-05 @ 16:50:00
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: