13 Mars.

God morgon alla fina =)

Ser ni hur tidigt jag har börjat gå upp, har du varit uppe i någon halv timma, tidigt för mig som annars brukar sova till tio ungefär.. Men som sagt, sista tider har jag börjat gå upp vid åtta-nio, kanske beror på att jag somnar vid tio, vet inte ;)

Igår var pappa och Åsa här på middag, kyckling, klyftpotatis och kall-sås, min favorit mat, till efterätt blev det frukt-coctail och glass, enkelt och smidigt men uppskattat... Det var super trevligt måste jag säga, men det åkte hem ganska skapligt, pappa började jobbahalv nio idag så han var ju tvungen att sova..så vid halv tio åkte dom hem och jag somnade som stock i sängen en halv-timma efteråt :D

Idag ska vi åka upp till lasarettet och hälsa på svärfar som opererade foten igår, se hur det är med honom, hoppas att foten blir bra efter denna op...

Ne nu ska jag läsa bloggar, hoppas ni får en underbar dag allihop =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: