28 Mars

26 dagar kvar till beräknad förlossning, känns bra!! Jag har börjat tro att jag kommer få gå övet tiden med två veckor och att de sedan kommer sätta igång mig, ja, så känns det.. Känns som en hel evighet kvar tills vi kommer få se vår lilla prinsessa!!!

Igår (Lördag) hade vi tvättstugan på eftermiddagen, vi stor-handlade, var på stan, hjälpte svärfar med att hämta hans tv (vi fick ett våffeljärn(dubbelt) av honom, himla snällt, så nu lovar jag att jag kommer mumsa våfflor en hel del framöver :P)
Det var ett himlans farande igår med andra ord, gjorde ett ärende- åkte hem och bytte maskin- åkte hem, osv... Jonas tyckte inte jag behövde följa med utan tyckte jag skulle ligga hemma och vila mig som jag har blivit tillsagt att göra av barnmorskan men det är ju så tråkigt, det är väl inte så jobbigt att handla osv, tycker inte jag....

På kvällen tog vi det lugnt, jag blockade lite här hemma så att allt skulle vara iordning tills idag så att det bara var för Jonas att damma,dammsuga och torka golvena men det får han göra imorgon, han hann väl inte indag eller något sånt... Snart ska vi ner till O'Learys för att äta och kolla på fotboll - liverpool med Larsson och Lina, ska bli trevligt... Mat säger man ju knappast nej till, (tjockis) Ja, jag har faktiskt blivit tjock, mitt ansikte ser ut som en fotboll men det får vi ta tag i efter skruttan är ute.. ;)

ne nu ska jag göra mig iordning det sista för om några minuter ska vi åka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: