29 Mars

Besöket hos barnmorskan gick väl bra antar jag? De tog blodprover och jag orkade inte vänta på svaren så de skulle ringa om svaren och eftersom att de inte gjort de ännu så antar jag att ingenting är förändrat och det är så skönt =)

Jonas och jag åkte till försäkringskassan och fyllde i mina mammapennings-papper så nu är dom inskickade och började ta ut dagar från och med i fredags...

Idag skulle jag ju luncha med Sofie och Malin som jag skrev förrut men Malin ringde och berättade att hon blivit magsjuk IGEN så vi sa att vi skulle ta det en annan dan så vi kan träffas alla tre..
Dagens blev ju som sagt lite ändrad och istället ska jag åka in till stan för att fika med Sara,Linda och Naimi vilket var för länge sen så det ska bli himlans trevligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: