1 Maj

Ja idag är det första Maj vilket betyder att det varit godegårdsmarken och självklart har vi varit och och kikat lite.. =) Fick även med oss lite saker hem, en haklapp med texten "pappas älskling", jag köpte mig en skinnjacka, trosor och strumpor och lite annat smått skit.. Jag älskar marknader.. =) Lilly fick även dessa och t-shirtarna kan ni nog själva räkna ut vilka hon dom av och bodyn fick hon också av mormor... Gulligt =)



Igår var vi hos Johanna och Micke och firade valborg, åt potatisgratäng och fläskfilé, det blev en himla lugnt och mysig kväll, vi var hemma tidigt också, redan halv elva faktiskt, barnen var ju tvugna att sova, Johanna skulle jobba idag och vi var trötta men som sagt, en jätte trevlig kväll och det tackar vi för =)
Frida var jätte duktig och höll Lilly <3


Kommentarer
Postat av: jenny

den där t-shirten mitt hjärta klappar för mormor, köpte min mamma till bebben idag också :D

hahaha

2010-05-01 @ 20:34:40
Postat av: Malin

Vad gulligt=) Och vilken söt klänning hon har...

2010-05-01 @ 20:40:09
Postat av: Linda Olsson

Tack tack! :D

2010-05-02 @ 08:47:57
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: