13 Maj

Jag kände att jag hade lust att skriva lite i bloggen men jag har inte en aning om vad jag ska skriva, vettigt??!!

Igår plockade jag ihop lite bilder som jag ska skicka iväg och framkalla, det är ju 100 bilder gratis ifrån fujidirekt, bäst att passa på.. 

idag har det varit lugnt här hemma, Jonas jobbarkompis var här en stund förrut och fixade med Jonas dator som varit helt lustig ett tag nu men nu funkar det igen, se hur länge? ;)
Jonas brände ut Alice i underlandet förrut så den har vi kikat på, den var bra men jag har väl sett bättre om man säger då, vi åt även pizza till filmen, jag skulle som vanligt ha med extra kebabsås på så det sa Jonas till om när han beställde, när vi skulle äta så möttes jag av kebabsås med pizza.. Visst att han sa extra men vem vill ha såhär mycket?

En bild på Lilly, från idag, min vackraste lilla prinsessa!
Ser ni vilken tjockis hon blivit, inte så konstigt så mycket hon äter ;)



Kommentarer
Postat av: Simon Svärdvall

KEBEBSÅS <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-05-13 @ 19:53:46
Postat av: Jenny

mm god pizza:O

hahaha



ja det har du rätt i, man glömer väl smärtan efter rätt så snabbt när man får något så fint utav de :D

ja börjar bli jätte nervös nu, och tänker på den där förlossningen hela tiden :O var du också nervös?

din kompis går på samma föreldra kurs som mig :D

stor mage hon har :D



Va skönt att höra, o lilly växer för fullt ser ja ! så himla mysigt, när ja ser henne så längtar a massor efter våran lilla, kille som ja tror de är men :D

med mig är det bara bra, lite små ont lite varstans men de får man väl stå ut med ett tag till antar ja:)

2010-05-13 @ 20:49:47
Postat av: Ronja =)

haha, ja den slutar inte växa ;)



Tack så mkt <3

Ta en fika snart? :)

2010-05-13 @ 21:58:13
URL: http://[email protected]
Postat av: Jenny

ne inte johanna åkessons, min kusin och hans tej från östensund !:D

de dröjer nog för johanna åkesson:P



aaa det är sant, de ska ja fasen få in i huvudet !

De är väl heller ingenting att vara nervös över ungen ska ju komma ut vare sig om ja är nevös eller ej :P och dom sa på föreldrakursen att man skulle försöka vara avslappnad på förlossningen för då mjuknar beckenbenen eller ngt sånt där:P

2010-05-14 @ 08:51:12
Postat av: Johanna

Gott med kebabsås men inte om pizzan dränks i det. :) Fina Lilly :) Önskar er en trevlig helg!

2010-05-14 @ 09:27:53
URL: http://johannaswriting.blogspot.com
Postat av: Linda Olsson

Sv; visst går det undan! :P Tack så mycket!



O grattis till Lilly, hon blir väl 4 v idag??? Nej, i morgon förresten va? :P



Kramar

2010-05-15 @ 18:13:17
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: