15Maj

För lite mer än en timma sen kom jag och Lilly hem efter ha att varit på min gammelmormors födelsedagskalas. Hela släkten på mammas sida var där, trevligt att träffas, det är ju inte ofta vi gör, inte ens en gång om året! Just nu ligger Lilly här bredvid mig på magen, upptäckte idag att hon tycker det är väldigt behagligt. Hon tillochmed somnade SJÄLV på mage förrut när hon låg på en filt i hallen när jag gjorde iordning mig. Hon har nämligen väldigt svårt att somna själv(brotskämd) ;)

Snart kommer Malin hit, hon ska spendera kvällen med oss här hemma, ta det lugnt och skönt. Igår var vi hemma hos mammas kompis pinnen och grillade, jag bjöd in oss, gud vad jag kan.. ;) Innan maten så var vi faktiskt ute och gick allihop i en timma, jag fattar inte att Malin orkar, så stor som hon är, det jobbiga är att jag blir tröttare än henne (A)

Just nu i skrivande stund tror jag Lilly nästan har somnat (nästan i alla fall)igen, själv, på mage! Duktig tjej!

Hoppas ni alla haft en kanon dag i solen. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: