25 Maj

Idag har jag hunnit med att tvätta, umgås med Malin, vi var och fikade hos Jenny med Malin J också. Där stannade vi på tok för länge, kom inte hem förrän vid nio och kom dit straxt efter fyra, det var väldigt trevligt och då springer tiden iväg, måste göras om!
Nu när jag kom hem har jag sjungit för Lilly då hon har varit ledsen och det var det enda som hjälpte. Jag är sämst på att sjunga men läste någonstans att "Mammas röst är den vackraste, enligt bebis" så jaja ;)

Hon sover nu och det ska jag också göra, bäddade den precis ren, jag har köpt nytt täcke och nya påslakarn set så jag hoppas jag sover som en prinsessa inatt och det hoppas jag att Lilly också fortsätter att göra =)

Hoppas ni alla haft en kanon dag, trots vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: