3Maj

God kväll! =)

Idag har vår lilla familj varit och handlat och lite såna grejer, skulle också till socialen och skriva på faderskapstest vilket de sa till oss att det bara var att komma in och göra.. När vi kom dit så var man ju tvungen att beställa tid, så himla osmidigt, men ska i alla fall dit på Tisdag, lika bra att få det gjort så slipper man gå och tänka på det..
När vi kom hem så åt vi lite mat, lillebror kom även hit och åt, ovanligt men trevligt ;) Efter maten tog jag och Lilly en promenad hem till mamma, det gick snabbare idag än igår, det är positivt, nu ska jag se till att gå ner de kilo jag har kvar.. ;)

Hoppas ni alla haft en kanon dag, Kram!


Mamma älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken fin bild=) Kom du på en snabbare väg eller var du snabbare? Det är ju faktiskt skönt att gå när man har kommit ut=)

2010-05-04 @ 09:39:22
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Fin bild! Ser nästan ut som att hon ler lite :)



Sv: Tack så mkt!

Postat av: sarah

Vilken fin bild!:)

2010-05-05 @ 09:13:26
URL: http://sarahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: