Tand nummer 5 & 6

God morgon!

Min lilla dam här hemma sover riktigt bra tider nu måste jag säga, från klockan nio på kvällen och sen vaknar vid halv åtta-åtta.. Helt underbart måste jag säga!! =)

Igår var Kaka och Sofie här en sväng, de kom direkt ifrån ullared, de hade köpt en åkpåse till Lilly, så snällt.. Tycker den verkar väldigt bra, den passade i alla fall perfekt i vagnen...

Idag kommer Cecilia hit på morgonen, vi ska färga håret, eller hon ska färga på mig och sig själv, jag kan inte sådant där själv..  Jag hoppas även att Malin kan klippa håret på mig någon dag innan nästa helg för på Lördagen är det nämligen släktträff/julfest med Jonas släkt och på Söndagen ska vi in till Linköping där pappa bjuder på julbord.. mums!!!

Som överskriften lyder så tittade Lillys tand nummer 5 & 6 fram för någon vecka sen.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: