Babbel.

Här hemma vaknade lilly tjugo i åtta, det är den tiden hon brukar vakna (oftast), nu ligger hon och sover sin förmiddagslur, vilken är vid tio-tiden varje dag, jag måste att jag älskar dessa rutiner på morgonen.

Går upp på morgonen, byter blöja, hon ligger sen i babysittern och kollar på tv i ungefär en halvtimma medans jag sitter vid datorn och läser alla bloggar.
Sen blir hon rastlös,så jag försöker aktivera henne, sen äter hon gröt vid halv tio sen sover hon sin förmiddagslur. Efter sovstunden blir det oftast att vi gör iordning oss för att sedan bege oss för att umgås.. ;)

Och det är precis vad vi ska göra idag också, göra iordning oss när hon vaknar, kanske åka till mamma en sväng, se om jag kan låna tvättmaskinen några timmar, sen åka till stan för att träffa Lillys kusin. Imellan stan och ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på, något blir det i alla fall. Ikväll ska vi nämligen till min pappa på kräftskiva..

Ne om jag kanske skulle ta och se om jag ska lägga ut min vagn så att jag får den såld så jag kan köpa mig en ny! =)


Kommentarer
Postat av: emelie

vad har du för vagn? pris?

2010-10-30 @ 17:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: