Dagen.

God kväll kära läsare! =)


Min dag har spederats hemma, har haft tvättstugan hela eftermiddagen. Skönt att få att tvätt ren, det blir ju lite tvätt nu som ni förstod på mitt förra inläggen, lill skitskiten kladdat ju lite när hon äter. Haha!
Måste säga att det är skönt att hon äter ordentligt nu, hon åt knappt ingenting om dagarna för några veckor sen , då blev jag orolig...

Cecilia har även varit här och hälsat på några timmar under dagen, snackat lite, lekt med Lilly osv...

ne, kände att jag inte hade så mycket vettigt att skriva..
Hoppas ni alla haft en bra dag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: