Fix!!

Malin och Aron kom in till mig igår, det blev systemet och willys och sen hem för att laga mat (eller Jonas gjorde) När vi ätit och barnen somnat så färgade hon mitt hår, plockade ögonbryn och jag gjorde iordning hennes naglar, en hel mysig kväll men mycket skratt..

Idag kommer Malin hit igen för ikväll vankas det sexparty hemma hos Naimi, är helt säker på att det kommer bli en super kväll med många glada miner!!! Ska bli roligt!

Nu sitter jag här och väntar på att maten som Jonas lagar ska bli klar, är så hungrig... Imorse fock jag förövrigt sovmorgon vilket behövder eftersom att jag inte somnade förrän vid halv två ;)

Ne nu ska jag sluta skriva, blev bara ett rörigt inlägg kände jag!

Hoppas på att kort kommer imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: