Gårdagen

Igår var Naimi,Malin, My, Jag och barnen på öppna förskolan i charlottenborg, så mycket folk det var, jätte trevligt var det.. Så mysigt att se dom stora barnen när de leker =)

Efter öppna på gick vi hem till Naimi, fick låna en massa overaller till Lilly, även Aron fick låna, så himla snälla, där kan vi prata om en generös och omtänksam människa..Malin fick även sina naglar fixade igpr och idag ska jag få mina fixade, hoppas även att Malin kommer in så att hon kan färga min extrema utväxt till på Lördag..

Vet inte om jag har berättat att jag ska på sexparty på Lördag hemma hos Naimi, ska i alla fall bli väldigt trevligt!! =)

Ne nu slutbabblat för min del, låter som att det är dags för mig att byta bajsblöja!!

Kommentarer
Postat av: Linus Stolt

Ar det Naimi fran jobbet? rattspsyk alltsa?

haha

2010-10-21 @ 10:15:12
Postat av: Malin

Mycket trevligt måste jag säga... Ser fram emot lördag!

2010-10-21 @ 21:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: