Lilly 6 månader!

Precis som överskriften lyder så blir min lilla prinsessa hela 6 månader idag, det känns som igår jag födde henne samtidigt som det känns som att hon har varit hos oss hela mitt liv, det är helt sjukt vad tider går fort. Om lika länge till så är hon ett halvår, detta skrämmer mig om jag ska vara ärlig!!!

Igår kom pappa hit med en sex-månaders-present åt Lilly, Jacka, mössa och vantar som hör ihop, I fredags fick jag en jacka av Josefine(min kusin) och hennes kille, så himla gilligt, jag blir så glad =)

Hoppas ni alla får en bra dag, denna dag ska bli extra mysig för min prinsessa! ;)





Mamma älskar dig min stora prinsessa!!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis! Hoppas att allt är bra med er.

2010-10-18 @ 15:18:25
Postat av: Malin

Duktiga tjejen som sitter själv=)

2010-10-18 @ 19:34:56
Postat av: josefine

Hoppas hon blev nöjd och trivs i jackan. :-) ni är jätte välkomna hit igen, alltid lika trevligt att ha er två på besök :-)

2010-10-19 @ 11:38:28
Postat av: Lillebror :)

Hoppas Inte Att Det Var Liverpool På Kläderna Jonas Köpte..Det Är Ju Bara Ren Misshandel..

2010-10-19 @ 11:41:26
Postat av: Alexandra

Grattis till Lilly! Så go hon är! :)

2010-10-21 @ 23:37:10
URL: http://myprecioussblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: