Morgon.

Här hemma är det tyst och lugnt, bara barnprogrammet på tvn som hörs, Lilly ligger för tillfället i babygymmet i köket, Jonas ligger och sover och jag sitter nu här efter städningen jag precis blev klar med. Har dammat, städat toan och torkat golvena, städat köket oh plockat iordning lite skit här och där, mycket effektiv har jag varit på morgonen här..
 
Lilly tyckte att det var kanon bra att vakna tjugo i sju imorse, hon brukar alltid somna om en timma nör hon har ätit men icke sa nicke, hålla mamma vaken var bra. Jonas har sovmorgon eftersom att jag hade det igår, eller ja, meningen var att jag skulle få det idag med men när jag var uppe klockan tre inatt på toa på såg jag att jonas somnade då, så tyckte att det var han som behövde sova idag!!

Nu vill inte lillskiten ligga där längre, gostime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: