Vintertid!

Så synd det är att barnen inte förstår att dom ska sova ett timma längre nu när vi ställt om klockan, 06:11 vaknade hon imorse, inte sådär jätte roligt måste jag ju säga.. Ändå somnade hon inte förrän kvart över tio igårkväll, eftersom att vi var på kräftskiva, det var roligare att busa än att sova vilket jag förstår... För tjugo minuter sen somnade hon om, skönt för henne, annars blir ju denna dag super lång för henne..

Jag skulle ha tvättstugan klockan tolv men brukar alltid gå ner på morgonen för att se om jag kan börja då istället, och likadant gjorde jag idag och hade turen att det var ledigt, det var skönt så slipper jag stressa i eftermiddag. Ska på kalas klockan tre, så hade bara kunnat vara där i någon timma för att sedan kunna fortsätta med tvätten en timma efter det. Men nu slipper jag det, gött!!!¨


Gud vad jag skriver onödiga saker i min bligg känner jag, men men, det är ju faktiskt frivilligt att läsa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: