17 September

Phuu.. Nu på morgonen har jag fått lite gjort. Plockat iordning här hemma, bäddat sängen och dammsugit, tänkte tanket på att torka golv men det får bli på Måndag när jag ska städa igen, vill inte förstöra mina fina naglar jag gjort iordning till på Lördag, redan imorgon, gud vad tider går!

Har jag sagt vad jag ska gör imorgon förresten? Jo, vi ska på dop, Arons dop, jag ska vara gudmor, eller fadder som det heter nu för tiden =) Ska vi roligt...

Igår var jag med Malin och handlade allt till dopet, det tog tre timmar, Jonas tyckte det dog lite lång tid eftersom att jag sa att jag kommer "snart" ;)


Idag ska jag umgänga med Sofia som är hemma en sväng över helgen, ska bli så skönt när hon kommer hem igen "för alltid"

Ne nu se om Lilly kanske vill ta en tupplur....

Kommentarer
Postat av: Naimi

sv. Haha ja ren gång i tiden så ;)

2010-09-23 @ 09:23:48
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: