5 September

Som jag skrev igår att jag skulle så var vi i Borensberg på marken, både jag och Malin inhandlade lite till barnen. Lilly fick en mössa, tre par vantar, tre bodys, en klänning, ett par stumpor och en ställning som man hänger nappflaskorna på tork... Allt detta för 200kr, jag är en jävel på att fynda förni! ;)

Idag är det Söndag och det blir väldigt lugnt, har bestämt mig för att ha en mysdag, dvs, inte städa och sånna saker utan bara ha det skönt, ha myskläder, inget smink osv! Kände att det kanske kan vara skönt efter att ha åkt hemifrån innan klockan 11 varje dag denna vecka!

Hoppas ni alla får en skön söndag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: