Bebismys!

I Onsdags var Malin,Jag och Jenny på babymassage med våra småttingar, efter det stan en sväng där jag köpte lite nytt till lillan. Efter det var det fika hemma hos mig!
Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder på Aron och Lilly ;)

Detta kort är taget innan vi gick hemifrån, jag undrar vad man behöver leksaker till, kaffepaketet var jätte roligt!

Lilly och Aron har en liten konversation!

Ska kramas ;)

Dålig bildkvalité men det ser ut som att Lilly gör pussmun och tittar på Malin som att "får jag" =) <3

♥Deras första puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Kära redan från födseln i alla fall om mammorna får bestämma;)

2010-09-04 @ 21:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: