15 Februari

God morgon!

Inatt vaknade jag halv två av att Jonas står borta hos Lilly och hon spyr rakt ut, två gånger. Jonas hade precis gett henne välling och efter det skulle han ge hostmedicin och då satte hon antagligen i halsen och 150 ml välling kom upp... Så det var välling i hela sängen och över hela Lilly så hon och jag hoppade in i duschen så gjorde Jonas iordning sängen. Efter det somnade hon i pappas säng medans jag hade vänt mig och och sov, jag var så trött! ;)

Igår kväll skulle Jonas och jag ha lite myskväll, Lilly somnade vid halv åtta i pappas famn och efter det skulle jag bara lägga in henne så skulle vi gå och duscha, men icke, då vaknade Lilly till och somnade istället halv tio då jag också visst råkade somna, himla roligt sällskap jag är..! (förlåt älskling ;) )

Ne nu ska jag ge Lilly frukost, hon börjar bli hundrig gör jag =)


3 Februari

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej de är inget kul alls.. Tack för kramen..

2011-02-15 @ 20:03:46
URL: http://forvirradbabylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: