Öroninflammation igen!

Idag var jag med Lilly på vårdcentralen. Hon har fått dubbelsidig öroninflammation, IGEN! Hon hade ju det den 12 Januari
Hon har haft feber och varit allmänt förskyld i ungefär fyra dagar, redan igår tyckte jag att andningen lät lite konstig men eftersom att hon är slemmig så avvaktade jag. Hon hostar ju som jag vet inte vad och att ge henne mollipect tänker jag inte göra igen efter att hon ha spytt några gånger när hon fått det!  Så beslutade mig för att ringa vårdcentralen och fick komma redan 40 minuter.  Det var ingen fara med andningen men fick bricanyl så att det vidgar lite och det är ju även hostdempande... Jag tycker att min lilla tös kan få vara frisk nu!!


Igår gjorde jag lite mat till henne för att se om hon kunde få i sig lite vanlig mat istället för bara välling som hon har ätit nu när hon varit sjuk och lite fick hon allt i sig!! ♥


Kommentarer
Postat av: Moster

Lite mat? Mat för en hel karl ;)

2011-02-18 @ 20:11:08
Postat av: Emelie

Oh vad duktigt hon är som äter själv! =)

2011-02-19 @ 15:18:09
URL: http://yogaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: